INTERACTIUNI DE CATRE CLIENTI

Cautarea si redarea apelurilor este intuitiva si puternica

  • Găsiți înregistrările rapid și precis conform mai multor criterii de căutare.
  • Creați șabloane de căutare predefinite.
  • Salvați combinațiile de căutare cele mai utilizate.
  • Urmăriți rutele apelurilor utilizând reconstrucția scenariului Crystal Quality.
  • Player inteligent bazat pe afișarea formei de undă cu vizualizare audio divizată.
  • Descărcați fișiere înregistrate integral sau parțial și le permiteți accesul prin e-mail.
  • Salvați, trimiteți prin poșta electronică sau exportați interacțiunile single sau multiple de înregistrare ca fișiere standard securizate.
  • Apelurile pot fi căutate prin orice combinație a următoarelor criterii de căutare:

 

  • Câmpurile de date definite de client (câmpuri rezervate)
  • Durata apelului (de la – la)
  • Data și ora (de la – la)
  • CLID sau o parte a numărului pentru apelurile primite
  • Numărul sau numărul parțial al numărului pentru apelurile efectuate
  • Număr de interior
  • Numele agentului
  • ID-ul de calificare
  • Numărul canalului
  • Numele canalului
  • Nume de utilizator
  • Direcția apelurilor (intrare / ieșire sau ambele)
  • Observații și adnotări
  • Agent / Utilizator / Grup
  • Etichete
  • Scorul de evaluare al agentului
  • Referințele CTI
  • Numărul serverului de înregistrare
  • Dispozitiv de stocare
  • Înregistrarea care a fost arhivată (copie de rezervă)
  • Înregistrări care includ înregistrarea pe ecran
  • Numar de referinta
Customer Interactions Call Recording

Capabilități de redare

  • Bazate pe Web, nu este nevoie să instalați nicio aplicație client.
  • Redați înregistrările de pe unitatea hard disk a serverului, dispozitivul de rezervă și dispozitivul de rețea.
  • Redare redusă și de mare viteză.
  • Redare buclă.
  • Ușor de navigat prin apeluri.
  • Controlul volumului.

Imediat Replay – Caracteristica Crystal Quality Instant Replay va îmbunătăți în mod semnificativ eficiența muncii atunci când un supraveghetor ar putea avea pierdute părți dintr-o conversație audio între client și un agent. Dacă apare o problemă în timpul unei convorbiri telefonice, supervizorul poate prelua imediat apelul de la bun început. Acest lucru ajută supervizorii / dispecerii de call center să ia decizii în timp real.

Crystal Quality’s ® Unique Waveform

    • Prezintă vizual valoarea reală dB.
    • Nu este nevoie să redați înregistrări întregi; Puteți selecta oricare parte a unei înregistrări
    • Forma de undă pentru zoom și redare.
    • Orice segment al unei înregistrări vocale poate fi salvat ca dovadă sau eșantionare pentru
    • Formare (este necesară accesibilitatea supervizorului).
    • Vocile utilizatorilor și ale agenților vor fi separate în două forme de undă în VoIP
    • Medii de înregistrare.
    • Sunteți capabil să etichetați cât mai multe puncte dorite pe formele de undă pentru viitor

    întrebări.

    • Informațiile despre apelurile cheie vor fi atașate la redarea înregistrării.
voice recording wave form

Monitorizare Live

Monitorizare Live: Ascultați apelurile live cu doar un singur clic.

  • Monitorizați starea apelurilor agenților.
  • Monitorizați apelurile agenților în timp real.
  • Monitorizați ecranele agenților în orice moment.
  • Redare instantanee în timp ce apelul este în curs de desfășurare.
live Monitoring call recording voice recording and screen recording

Arhiva de Stocare si Reciclare

 

Caracteristica avansată de arhivare Crystal Quality® asigură securitatea și integritatea datelor prin furnizarea unei strategii puternice și flexibile de arhivare care acoperă mai multe suporturi de stocare.

Depozitare flexibilă, pe termen lung și arhivă – Depozitarea și arhivarea locală și de rețea (Disk RAID, Disk Mirroring) sunt caracteristici standard ale soluțiilor de înregistrare Crystal Quality®, care suportă arhivarea pentru orice dispozitiv de stocare în masă, cum ar fi serverele NAS, SAN și FTP.

  • Susține arhivarea vocii și a ecranelor locale și la distanță.
  • Înregistrările pot fi arhivate simultan pe unitatea hard disk locală, la distanță
  • Servere FTP sau NAS pentru a securiza datele.
  • Arhivarea manuală sau programată.
  • FIFO sau să păstreze politici pentru reciclarea datelor.
  • Separați regulile de reciclare pentru ecranul de voce, ecran și voce +.
  • Backup de extensie / grup / utilizator.
  • Backup un server sau capsule de servere de înregistrare sub management centralizat.
  • Aplicație de player independent pentru apeluri arhivate.

Backup:

  • Backup local sau de rețea
  • Puteți defini până la trei dispozitive de rezervă
  • Rezolvare manuală sau copiere automată
  • Setarea pre-programată a înregistrărilor de rezervă la o dată și o dată fixă ​​(periodic) – săptămânal, zilnic, lunar sau imediat după terminarea apelului
  • Continuați copierea de rezervă până când nu există spațiu liber pe DAT, DVD, disc sau NAS

Medii de stocare suportate:

  • EMC
  • Dispozitiv de stocare USB
  • NAS (network access storage)
  • SAN (storage area network)
  • FTP server

Integrare

 

Integrare – Ca soluție totală de înregistrare pe platformă, Crystal Quality® oferă o listă largă de asistență pentru o varietate de platforme PBX, tipuri CTI și protocoale VoIP, cu integrate dovedite cu Cisco, Avaya, Mitel, Genesys și multe altele.

Lista de servicii PBX acceptate: Crystal Quality suportă compatibilitatea înregistrărilor cu toți furnizorii de TDM, analog și VoIP PBX.s3

Qrystal Quality Supported Platforms shortel, panasonic, siemens, avaya, cisco, nortel, mitel