Inregistrarea Apelurilor

Avdor CIS Prezentare Generala:

Înregistrare, monitorizare și performanță interacțiuni inovatoare

Crystal Quality® este o soluție de înregistrare unificată, bazată pe web, pentru medii TDM, analog și VoIP. Acceptă o gamă largă de interfețe de telefonie, inclusiv: trunchi/extensie analogică, trunchi digital (ISDN BRI/PRI, E1/T1), extensii digitale, trunchiuri/extensii VoIP, precum și radiouri discrete și radiouri cu trunk.

Crystal Quality de la Avdor CIS asigură gestionarea înregistrărilor de toate tipurile (centre de apel, centre de contact, telefonie, telefoane mobile, captură de ecran, telefoane mobile, SMS, Skype for Business și multe altele) folosind un utilizator simplu, ușor de operat și cu aspect modern interfata. CIS oferă mai multe planuri de preț convenabile, permițându-vă să selectați planul care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs. de afaceri.

Soluția Avdor CIS Crystal Quality de înregistrare și monitorizare a apelurilor oferă o abordare două pentru unu – o soluție unică și genială pentru toate nevoile afacerii dvs., pe de o parte, și o integrare 100% lină și perfectă cu companiile de comunicare de top, pe de altă parte. Acestea includ Cisco, Avaya, Genesys, Speakerbus, Mitel, AudioCodes, SIPREC, Huawei și altele.